به اين سايت امتياز دهيد تا ما را همراهي كنيد در بهتر بودن اين وب
سرگرمي يك ........

سرگرمي يك ........
 
ترفند.امنيت.سيستم.بهترينها.موبايل.رايانه.ترفند.
Design by : NazTarin


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 24
بازدید دیروز : 84
بازدید هفته : 508
بازدید ماه : 3676
بازدید کل : 104112
تعداد مطالب : 235
تعداد نظرات : 63
تعداد آنلاین : 1

5555555
free counters

سايت ميراث داري يكي از بهترين ها

مشت سايت را باز كنيد.
نمي دانم تا حال به سايتهايي برخورده ايد كه مثلا نوشته اند: "در اين سايت صدها مقاله راجع به مثلا بانكداري موجود است،‌در جعبه زير كلمه موردنظر خود را تايپ كنيد تا ما مقالاتي كه در آنها (يا در عنوان آنها) اين كلمه آمده ، براي شما فهرست كنيم".

وقتي من به چنين سايتهايي بر مي خورم، شيطان به شدت مرا وسوسه مي كند كه عنوان تمامي مقالات آنها را ببينم. در اينصورت چه بايد كرد؟ كافيست در جعبه جستجوي آنها، كلمه اي عمومي مثلا The يا a و يا در اين مورد money را تايپ كنيد و enter بزنيد تا مشت آنها باز شود.


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 18 مهر 1390برچسب:مشت سايت را باز كنيد,مشت, سايت را باز كنيد,مشت سایت,سایت را لو بدی,سایت را ضایع کنی ,کمک,, توسط فروش لایسنس♥☻☺

آيا من مجبورم اين صفحه مقدماتي سايت را با چندين دقيقه انيميشين خسته كننده ببينم؟
بعضي از طراحان صفحات وب واپس گرا(!) هنوز هم از صفحات (Introduction) intro به عنوان صفحه اول هوم پيج استفاده مي كنند و در اين صفحات انيميشيني قرار مي دهند كه پس از اتمام آن تازه مي توانيد به صفحه اول سايت كه داراي مطلب است برويد . اگر حوصله ديدن اين صفحات را نداريد، ابتدا بگرديد ببينيد در صفحه Intro كليدي به نام skipintro هست يا نه. اگر بودكه سريع آن را فشار دهيد تا از روي اين صفحه به صفحه اول بپريد.

اگر چنين كليدي نبود، مجبوريد لااقل يكبار اين صفحه مقدماتي را تحمل كنيد تا به صفحه اول برويد. حالا آدرس اين صفحه را كه در جعبه آدرس بالا صفحه نوشته شده است يادداشت كنيد و از اين پس با اين آدرس به سايت مورد علاقه خود برويد تا در واقع آن صفحهخسته كننده را ميان بر زده باشيد.


ادامه مطلب


دنبال يك كلمه توي يك سايت مي گردم، چه كنم؟
فرقي كه اين حالت با حالت قبل دارد اينست كه در جستجوي يك كلمه، در تمامي صفحات يك سايت هستيم. روش كار را در دو جستجوگر google و AltaVista توضيح مي دهم.

 فرض كنيد مي خواهيم ببينيم كلمه IRAN در سايت www.bbbb.com آمده يا نه ،

الف) در جستجوگر google در جعبه جستجو تايپ كنيد: Site: www.bbbb.com iran (يك فاصله خالي بين آدرس و كلمه Iran ايجاد كنيد) سپس enter را بزنيد. صفحاتي از سايت www.bbbb.com را كه داراي كلمه IRAN است را مي آورد.

 ب) در جستجو گر Altavista در جعبه جستجو تايپ كنيد: URL:www.bbbb.com+iran (يك فاصله خالي بين آدرس و كلمه +iran اعمال كنيد) سپس enter را بزنيد.


ادامه مطلب


به دنبال يك كلمه در يك صفحه مي گردم، چه كنم؟
گاهي وارد يك صفحه اي مي شويم كه پر از مطالب مختلف است. مي خواهيم ببينيم توي اين صفحه راجع به مثلا ايران صحبتي شده يا خير، به عبارت ديگر آيا در اين صفحه كلمه "ايران" آمده است يا خير.

 كافيست در مرورگرIE (يعني Internet explorer) كليد View و سپس گزينه Find را انتخاب كنيم. در صفحه اي كه باز مي شود كلمه IRAN را تايپ كنيد، و كليد Find را فشار دهيد. اگر اين كلمه در صفحه موجودباشد آن كلمه در وسط صفحه آورده شده و هاي لايت مي شود. با فشردن مكرر كليد Find ديگر كلمات مورد جستجو در صفحه آورده مي شود. .


ادامه مطلب


اگر گرفتار يك سايت شلوغ شديد!
اگر وارد صفحه اول يك سايت شلوغ كه داراي تعداد زيادي لينك ، انواع جعبه ها و كادرهاي مختلف در نقاط مختلف صفحه مي باشد، شديد، بجاي صرف زمان زياد براي درك صفحه، سريعا به بالا يا به سمت چپ صفحه نگاه كنيد، ببينيد آياكليدي به نام site map دارد يا خير، اگر چنين كليدي نبود كه بايد پيه مطالعه كامل صفحه اول را به تن بماليد. ولي اگر چنين كليدي موجود بود با زدن آن به صفحه اي مي رويد كه در آن تمام لينك هاي موجود در سايت بصورت فهرست آورده شده است. با خواندن آن مي توانيد سريعا بفهميد ، در سايت چه صفحاتي با چه موضوعاتي موجود است.


ادامه مطلب


بجاي عكس ، يك مربع حاوي ضربدر قرمز رنگ مي بينيد.
اينهم از خطاهاي طراح صفحه وب است ولي بد نيست اين راه را امتحان كنيد. شايد توانستيد عكس را ببينيد، ولي اگر جواب نداد ديگر كاري نمي شود كرد.

با موس كرزر را روي عكس ببريد. كليك راست موس كنيد. روي properties رفته و كليد موس را رها كنيد. در صفحه properties ، آدرس جلوي URL را در جعبه آدرس مرورگرتان بنويسيد (مثل حالت قبل) و enter كنيد، اگر عكس آمد، كه آمد اگر نه كاري نمي توان كرد.


ادامه مطلب


اگر رنگ نوشته هاي يك صفحه باعث ناخوانا شدن آن شده است چه كنيم؟
وقتي صفحه اي را باز كرديد به view برويد و گزينه internet option را انتخاب كنيد. در صفحه اي كه باز ميشود روي كليد colors در پايين صفحه كليك كنيد. به جعبه colors در اين صفحه دقت كنيد. علامت چك مارك را از كنار عبارت use windows colors برداريد و سپس رنگ نوشته ها (text) و زمينه (background) را مطابق نظر خود تغيير داده و ok بزنيد. البته دقت كنيد از اين پس همواره شما رنگ نوشته ها و زمينه را در تمام صفحات وب اينطور خواهيد ديد، مگر باز گرديد و دوباره كنار عبارت use windows colors علامت چك مارك را بگذاريد


ادامه مطلب


به هر كس فاكس و ايميل خود را ندهيد .
در واقع بايد گفت امان از اين طراحان صفحات وب كه هنوز ول كن فريم نيستند، بابعضي سايتها براي ورود به آنها، از شما آدرس ايميل مي خواهند. ولي آدرس خود را به هر كسي ندهيد. فقط اگر قرار است بعدا ارتباط شما با سايت از طريق ايميل باشد به آنها آدرس ايميل خود را بدهيد. بسياري از سايتها فرق آدرس ايميل واقعي با جعلي را نمي فهمند، پس مي توانيد به آنها آدرس ايميلي مثل salam@khodahafez.com را بدهيد! در غير اينصورت منتظر دهها ايميل از سايتهاي تبليغاتي باشيد.


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 14 مهر 1390برچسب:ایمیل,ایمیل ندهید,ایمیل به هر کس ندهید,اگه,ایمیل بدهید ,ایمیل و خطر های ان ,ایمیل , توسط فروش لایسنس♥☻☺

اين سايت، عجب موسيقي زمينه زيبايي دارد كاش مي توانستم آن را داشته باشم.
بله منهم چندين بار اين وسوسه به سراغم آمده . اما چطور مي توان فايل موسيقي يا صدا پس زيمه يك سايت را براي خود save كرد؟ روي صفحه اي كه خواستار صداي پس زمينه آن هستيد برويد. كليك راست كنيد، و روي Source برويد و كليد موس را رها كنيد تا صفحه Source باز شود.

در اين صفحه به دنبال عبارت bgsound بگرديد. وقتي آن را يافتيد جلوي آن نام فايلي مي بينيد، مثلا به صورت pop.mid اين نام را برداريد و در جعبه آدرس سايت، آخرين عبارت (كه پس از آخرين / آمده است) را حذف كرده و بجايش اين نام را يعني pop.mid را تايپ كنيد و نهايتا كليد enter را بزنيد. فايل صوتي آماده است!

براي مثال اگر آدرس صفحه چنين بود:

www.worldmusic.com/africa/senegal/folkore.html

آن را به اين صورت بنويسيد:

www.worldmusic.com/africa/senegal/pop.mid


ادامه مطلب


لينك ها را در صفحات جديد باز كنيد.
وقتي شما به لينكي بر مي خوريد (مقصود همان كلمات يا عباراتي است كه عموما آبي رنگ هستند و "كرزر" با رفتن بر روي آنها، به "دست" تبديل مي شود) مي توانيدآن را در همان پنجره باز كنيد و يا اينكه آن را در پنجره جديدي باز كنيد. بهتر است هميشه لينك ها را در پنجره جديد باز كنيد، براي اين كار بجاي اينكه به راحتي روي لينك رفته كليك چپ كنيد، روي لينك برويد و سپس كليك راست كنيد، بعد از آن روي open in a new window برويد و در مرحله آخر كليك راست را رها كنيد. با اين كار لينك در پنجره جديدي باز مي شود. اين كار چه مزيتي دارد؟ با اين كار شما در حالي كه مشغول خواندن صفحه دانلود شده هستيد، صفحات ديگر دانلود مي شوند، يعني سريعتر كارها انجام مي شود. مثلا وقتي توسط "ابزار جستجويي" كلمه اي را جستجو مي كنيد و سپس نتايج ظاهر مي شود، هر كدام از نتايج كه مورد علاقه شما بود، "در صفحه جديد باز كنيد" با اين كار در حالي كه مشغول خواندن نتايج سرچ هستيد، صفحات مورد علاقه شما در حال دانلود شدن هستند. مثلا وقتي كه مي خواهيد به صفحه بعدي نتايج سرچ برويد (و مثلا كليد next را مي زنيد) مي توانيد در حاليكه صفحات بعدي نتايج جستجو در حال دانلود شدن هستند، برگرديد و صفحات كاملا دانلود شده خود را، از صفحات مورد علاقه انتخاب شده از ميان نتايج جستجو، مطالعه كنيد.

توجه:

1. 1. بعضي از سايتها اين امكان را مي دهند كه با زدن كليدي ، تمامي لينكها در پنجره جديد باز شوند.

2. 2. بعضي از لينكها طوري آماده شده اند كه خود بخود در پنجره جديد بازشوند. با اين كار (يعني زدن كليك راست و سپس انتخاب حالت open in a new window) ممكن است اعلان "صفحه يافت نشد" پديدار شود. در اينصورت كافي است همان كليك چپ را بزنيد تا لينك در پنجره جديد باز شود.

3. 3. شما براي باز كردن لينك ها در پنجره هاي جديد، محدوديت داريد. اگر تعداد زيادي پنجره باز شود ممكن است باعث "هنگ" كردن برنامه مرورگرتان شود. بنابراين بطور همزمان، حدود 10 تا 15 پنجره بيشتر باز نكنيد.


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 14 مهر 1390برچسب:لینک,لینک جدید, جدید, لینک ها, صفحات جدید,لینک صفحات جدید,جدید بدو بیا,جدید ترین ها,, توسط فروش لایسنس♥☻☺

1.به  ياهو رفته 2. اونجايي  كه   id  را  مي خواهد  id ترف  را  ميزني توش 3.براي 15  بار  كلمه  ورود  اشتباه ميزني

id  ترف  براي  24   ساعت  به  دليل تشخيص حك شدن  قفل  ميشه و  اون   نميتونه  بره  توي  اي دي  خودش


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ شنبه 9 مهر 1390برچسب:قفل ايدي,اي دي قفل,حك اي دي ,اي دي حك ياهو,قفل كردن اي دي,, توسط فروش لایسنس♥☻☺

ID) استفاده می کنند، بیشتر از یک شناسه Yahoo Messenger معمولا آنهایی که از یاهو! وEmail ، کارها شناسه حقیقی می سازند. حتما می دانید چه فرقی دارند؟ براي یک شناسه مجازيInvisible یا Availabe یکسان براي تمام شناسه هاي مجازي (مثلا Status که حرفه اي ها را وادار به تعریف شناسه هاي حقیقی مختلف می کند داشتنOnline اجازه فعال بودن تنها یک نسخه خود را می دهد، استفاده از شناسه هاي حقیقی متعدد کار را براي Messenger شناسه دیگر و از همه مهم ترخیلی ساده هست Patch را همزمان باز کنید . طرز کار Messenger ي را تهیه کردم که توسط آن میتوانید چند Patch را مشکل می کند. به همین خاطر IDStart قرار دارد را مشخص کنید و C:Program FilesYahoo!Messenger که معمولا در اینجا YPager.exe کنید و بعد مسیر فایل Close را به طور کامل MessengerPatch هاي دیگر دارد در این است که یک بار اجراي آن کافی است و احتیاج نیست Patch نسبت به Patch فشار دهید. حسنی که اینIcon کلیک کردن روي ) Yahoo Messenger اجرا شد ، با هر بار اجراي Patch تغییرات را اعمال میکند. بعد از اینکه با موفقیت (YPager.exe) فایل

براي خودشان دارند. حرفه اي ها، شناسه هاي مجازي تعریف می کنند و تازه (

معتبر بر روي یاهو وجود ندارد. استفاده از شناسه هاي مجازي اشکالاتی هم دارد

بودن و نمایش یک

خط وضعیت براي همه) و حتی امکان فراموشی در اینکه کدام کاربر را با کدام شناسه اضافه کرده اید؟ و بدتر از همه اشتباه در ارسال پیام از طرف یک شناسه بجاي یک

بودن همزمان براي چند

 

Yahoo

 

را

 

همیشه فعال باشد ؛ چون در خود

یک پنجره جدید باز (

میشود.


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ شنبه 9 مهر 1390برچسب:idchand,چند ايدي,ياهو با چند ايدي ,بيش از يك ايدي در ياهو ,ياهو ايدي,ايدي در ياهو,حك ايدي ,ايدي حك, توسط فروش لایسنس♥☻☺

با استفاده از این روش میتوانید عبارت ورودي اتاق خود را دریاهو به صورت رنگی بنویسید :

این فرمول را

Welcome Massage اسم اتاق بنویسید و حال داخل Room Name حال در داخل کادر Create New Room و از آنجا به Chat از داخل یاهو مسنجر خود روي

<

font size="32">welcome room

واندازه...

Welcome Room شما میتوانید رنگ ها رو به سلیقه خودتان تغییر بدهید و همین طور عبارت

<

کلیک کنید حال روم شما با سر تیتر رنگی آمادست .

font size="32"> MË¥§ÄM : مثل اینCreate Room پس از اتمام کار که فرمول را تایپ کردید روي

تایپ کنید:


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ شنبه 9 مهر 1390برچسب:اتاق در یاهو,یاهو,اتاق یاهو,رنگی بودن یاهو,اتاق رنگی در یاهو , ساختن اتاق در یاهو,ساختن,, توسط فروش لایسنس♥☻☺

3x2m.LXB.ir